ÄLVDALEN

Åh, hej på er! Kul att ni fortfarande kikar in, även fast min bloggning inte varit så värst aktiv :) Åkte i alla fall till Uddevalla i fredags. Och resten av helgen bestod av fotografering och tittandes på motocross VM. Vilken upplevelse! Var dock världens liv på kvällarna, och ända till morgonen därpå. Men jag sov rätt bra ändå! ;)
Tog sisådär 1 timme att komma ut från campingen, men när vi väl var ute på vägen, så åkte vi mot Sunne (i Värmland) för att övernatta på en camping.
Igår morse åkte vi till Idre, och kom fram runt fyra.
Och ja.. idag var det första deltävlingen av Dalacrossen 2011. Det gick inte så vidare för lillebror, får hoppas att det går bättre resten av veckan! Men för Isak gick det jättebra, som vann 65 GH och likaså Jonathan som vann 85 GH! Stort grattis grabbar!
Har lagt ut alla bilder från Uddevalla på min FB, så vill ni kika på dom, sök "Felicia Israelsson" så finns dom där! Men nu ska jag sova, uppdaterar imorgon eller något.
Godnatt :)

3 smakprov från helgen, på snygg Filip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0