TACK FÖR SOMMAREN 2011

Hej på er! Nu var det väldigt länge sedan jag uppdaterade min MX blogg, men det har inte hänt så speciellt mycket så har inte haft något att skriva om. Och jag har haft fullt upp med skola och sådant + att jag bytt min personliga blogg, vilket har tagit ett tag. Men nu är jag på G igen!
Säsongen 2011 är tyvärr slut nu, och jag vill tacka er för allt stöd och all beröm jag fått denna sommar! Ni gör mig jätteglad ska ni veta! :)

Nu ser jag fram emot lite fotografering av enduro i vinter, vilket är rätt nytt för mig, men jag hoppas verkligen att vi ses ute i skogen i vinter! Och att vi ses, och tar nya tag, nästa sommar! ♥

Sommarens favoritbild!
Dock är loggan borttagen, men det är jag som tryckt på knappen i just detta ögonblick, på Sebastian Olsson :)


Kommentarer
Postat av: Marcus Olsson

Stört bra bild! Creds!

2011-10-30 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0